تجربه سفر در پاییز

پاییز پادشاه فصل ها است. هوای دوست داشتنی و خیابان های باران گرفته و برگ هایی که می رقصند و می رقصند و طنازانه به زمین فرود می آیند. تجربه سفر در پاییز تجربه بی نظیری است که خاطرات به یاد ماندنی از آن به یادگار می ماند. پس چرا در پاییز سفر نکنیم؟ و چرا پاییز را برای مسافرتی به یاد ماندنی انتخاب نکنیم؟ در این مقاله درباره منافع سفر در پاییز برای شما بگوید. همراه اراول به پاییزی رنگارنگ سفر کنید. 

پاییز بهترین زمان برای سفر است، تراکم جمعیت در اماکن دیدنی و بناهای یادبود کمتر است، قیمت ها در مقایسه با فصل های دیگر ارزان تر است و مناظر و چشم اندازها بی نهایت زیبا هستند. پس چرا پاییز را برای سفر انتخاب نکنیم؟

سفر در پاییز

آب و هوای ملایم پاییزی

پاییز بهترین فصل برای مسافرت است چون نه زیاد سرد است و نه زیاد گرم، نه مجبورید چمدان خود را از لباسهای گرم و ژاکت و پالتو پر کنید و نه مجبورید از فرط سرما به هتل پناه ببرید. آب و هوای ملایم پاییزی باعث می شود هر چقدر که دوست دارید در خیابان ها، بناهای یادبود و پارک های ملی قدم بزنید و از مناظر اطراف لذت ببرید و نگران گرمازدگی و تعریق بالا و از دست دادن آب بدنتان نباشید. مسافرت در پاییز یک برد کامل است. حتما یکبار سفر کردن را در فصل پاییز تجربه کنید البته یادتان باشد یک پانچو یا بارانی سبک دم دستتان باشد چون هر لحظه ممکن است باران پاییزی غافلگیرتان کند.

سفر در پاییز

مسافرت در پاییز ارزان تر است

برای گردشگرانی که به فکر سفرهای کم هزینه هستند و مبلغ بالایی برای سفرشان هزینه نمی کنند، پاییز بهترین فصل ها است. در این فصل که در اصطلاحات گردشگری به آن زمان غیر پیک یا Low Season می گویند، هتل ها ارزانتراند و سفر با هواپیما و قطار هم با تخفیفات خوبی همراه است. می توانید سفر مقرون به صرفه و در عین حال خوشایندی را در پاییز تجربه کنید.

سفر در پاییز

در پاییز از جاذبه های معروف دنیا دیدن کنید

مسافرت در این فصل یعنی فرار از شلوغی تابستان ازدحام گرشگران در بناهای یادبود و جاذبه های گردشگری. پاییز فصلی است که مدارس شروع می شود، دانشگاه ها باز می شوند و تعطیلات تابستان تمام می شود. سفرهای خانوادگی کم می شود و سفرهای گروهی جوانانی که مشغول تحصیل در دانشگاه هستند تعطیل می شود. پس حالا بهترین زمانی است که می توانید سفر کنید حتی به جاذبه های گردشگری معروف دنیا! چون دیگر خبری از ازدحام جمعیت و شلوغی گردشگران نیست.

 

همچنین بخوانید : نقش خانواده در سلامت روان

سفر در پاییز

چشم اندازی که تکراری نیست

پاییز بهترین زمان برای مسافرت، عکاسی، پیاده روی، ماجراجویی و لذت بردن از مناظر طبیعت است. یک مسیر پیاده روی انتخاب کنید یا یک کلبه در کوهستان کرایه کنید یا به یکی از روستاهای خوش آب و هوای کشورمان پناه ببرید و از رنگ های زرد و سرخ پاییزی لذت ببرید. پاییز پادشاه فصل ها است.

سفر در پاییز

فستیوال ها و جشنواره های پاییزی را از دست ندهید

پاییز همیشه پر است از فستیوال ها و جشنواره های

 

متنوع حتی در کشور ما هم به خصوص در سال های

 

اخیر این جشنواره شکل گرفته اند، جشنواره انار،

 

جشنواره میوه های پاییزی، جشنواره غذاهای پاییزی

 

و ده ها فستیوال پر هیجان در سراسر دنیا. پاییز را تجربه کنید.

سفر در پاییز

غذاهای بی نظیر پاییزی را تجربه کنید

غذاهای پاییزی منحصربفردند. همه کشورهای دنیا

 

مردم برای فصل پاییز غذاهای مخصوص و لذیذ و مقوی دارند.

 

در این فصل سفر کنید و انواع آش و سوپ، انواع نان،

 

انواع خوراک ها و خورشت های پاییزی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید

منبع:مگ اراول