پیش‌بینی لباس‌های آقایان در فصل زمستان معمولا از پیش بینی آب و هوا کار راحت‌تری است و همیشه سه گانه  سیاه، خاکستری و آبی پیشتاز انتخاب رنگی در میان آقایان است.  البته رنگ‌های گفته شده برای بافتنی‌ها، پالتوها و کاپشن‌ها رنگ بسیار مناسبی است اما کمی تنوع و تغییر رنگ آن هم در فصل غمگین زمستانی می‌تواند روحیه شما را بهتر و شادتر کند. بد نیست برای تنوع هم که شده به پیشنهادهای زیر توجه کنید.


به زمستان خود رنگ بپاشید

پیراهن‌های نقش‌دار هاوایی با رنگ‌های شاد خود برای زمستان انتخاب مناسبی نیست، اما شما می‌توانید سایه‌های تیره‌تر این لباس‌ها را برای زمستان امتحان کنید. بنفش و قهوه‌ای رنگ‌هایی است که در این سبک پیراهن برای زمستان جلوه مناسبی دارد. طرح‌های برگ مانند این لباس‌ها می‌تواند انتخاب اول شما باشد، نقوش نارنجی سوخته، سبز تیره و قهوه‌ای قرمز تیره نیز جلوه زمستانی بی‌نظیری دارد. این سایه‌ها در ترکیب با رنگ‌های خنثی بیشتر و زیباتر به چشم می‌آید.


ژاکت‌های تک رنگ تیره با جزئیات روشن

اگر شما به گزینه‌های روشن علاقه ندارید و رنگ‌های روشن به ترکیب پوست شما نمی‌آید، رنگ‌های سبز لجنی، شرابی و بنفش بهترین انتخاب شماست و با همه لباس‌های دیگر کمد شما هماهنگ خواهد بود. برای کسانی که به ژاکت‌های یقه گرد ساده یک رنگ علاقه ندارند، یک پیراهن سفید در زیر این لباس‌ها می‌تواند تغییر فراوانی ایجاد کند. لوگوها و آرم‌های تبلیغاتی رنگی مختلف بر پس زمینه رنگی تیره هم تضاد رنگی زیبایی برای زمستان شما ایجاد می‌کند.


متعلقاتی سرشار از رنگ‌های شاد

اهمیت این موضوع که انتخاب متعلقات مناسب می‌تواند پوشش تک رنگ شما را متمایز کند بر هیچکس پوشیده نیست. هماهنگ کردن رنگی کوله پشتی، دستکش، کلاه، شال گردن و جوراب به رنگ‌هایی چون زرد و نارنجی سوخته در ترکیب با لباس‌های زمستانی ظاهر بسیار جذاب و متمایزی به شما می‌بخشد. برای زمستان عینک‌های ری بن و مانند آن را فراموش کنید و به جای آن فریم‌ها و شیشه‌های رنگی را امتحان کنید و با نگاهی رنگین و تازه به استقبال زمستان بروید.


چهارخانه‌های رنگی مد روز است

بله امسال چهارخانه‌های رنگی طرح محبوب زمستان است، البته منظور ما چهارخانه‌ای روشن نیست. برای درک بهتر این سبک بهتر است رنگ‌هایی چون سبز، قرمز و حتی طلایی را بر بستری از رنگ‌های تیره تصور کنید تا به طرح محبوب امسال بیشتر نزدیک شوید. استفاده از شال گردن با این طرح که یک انتخاب همیشگی است، اما برای این زمستان بهتر است پیراهن و حتی کت و شلوار را با این سایه‌های رنگی تجربه کنید. این بار پیراهن پهارخانه خود را به جای انتخاب‌های همیشگی مثل شلوار جین با شلوارهای پشمی تجربه کنید. برای سبک‌های رسمی‌تر، طرح چهارخانه شاهزاده ولز با سایه‌های رنگی گفته شده انتخاب بسیار مناسبی است.


کفش‌های خود را رنگی کنید

کفش‌ بهتر از هر پوشش دیگری با رنگ‌های روشن زیبا و جذاب جلوه می‌کند. خوشبختانه برندهای مطرح کتانی چون آدیداس، ریباک و نایکی امسال کلاسیک های سفید خود را با رنگ‌های شاد به بازار عرضه کرده‌اند. جوراب سفید یک شکاف رنگی زیبا میان کتانی یا کفش رنگی با پوشش تیره‌تر شما ایجاد می‌کند. پانل ها و جزئیات رنگی بر کفش‌های سفید نیز گزینه بسیار مناسبی است که شما را بالغ‌تر نشان می‌دهد.