فال روزانه ، فال

برای اطلاع یافتن از وقایع جالب و مهم پیش روی خودتان در روز شنبه 15 اسفند 1394 را در فال روزانه سایت نمناک بخوانید.


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال ، فال نمناک

فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین فروردین ماه

در پایان رابطه دوستی شما یک نور جدید به چشم می‌خورد و اگر چه شما کاملا از آن آگاه نیستید و نمی‌دانید قضیه چیست، اما همین کافی است که لبخندی به لب‌های شما بیاید. شاید شخص جدیدی در زندگی شما پیدا شود یا شاید هم زندگی جدید تان از یک رابطه جدید حیات دوباره می‌گیرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نیاز خواهید داشت که تصمیم بگیرید که چگونه خود را به بهترین وجه برای اتفاقات خوبی که دارد برای تان پیش می‌آید آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال نمناک ، فال شنبه 15 اسفند 94

فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال شنبه 15 اسفند 94 ، فال روزانه شنبه 15 اسفند 94

فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین خرداد ماه

هم اکنون که ماه در دومین خانه شما یعنی خانه باورها و اعتقادات فعال است، شما روش جدیدی برای نگاه کردن به خود کشف کرده اید! اگر تازگی‌ها نسبت به جایگاه خود در جهان و ارزش خود به عنوان یک انسان شک و شبهه‌ای داشتید، الان وقت تغییر دادن نگرشتان است. دیگر نیازی نیست در تاریکی و ظلمات زندگی کنید؛ از آفتاب و روشنی‌های طبیعت بهره گرفته و اجازه دهید در روزهایی که پیش رو دارید افکار مثبت وارد زندگی تان شوند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه شنبه 15 اسفند 94 ، فال شنبه 94/12/15

فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین تیر ماه

با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال شنبه 94/12/15 ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما در حالت و خلق خوشی و تفریح هستید و خوشبختانه بیش از آنکه فکرش را بکنید این کار راحت است.  تنها مشکل وقتی است که این نکته را کشف می‌کنید بیشتر از آنکه انتظار داشته باشیداین کار پیچیده و دشوار است. انرژی قبلی خود را برای موضوعات ساده و بی اهمیت هدر ندهید؛ فقط با نور درونی و راهنمای خود در روز پیش بروید و صبر کنید تا این دشواری‌ها بگذرند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز سود خواهید کرد! چراکه شما می‌دانید زمانی که لازم است از شلوغی‌ها دوری کنید چه کاری باید انجام داد. امروز همکارانتان خواسته‌های غیرمعقولی ازتان دارند. حتی اگر مجبور شدید برخلاف خواسته خود عمل کنید، بهشان نگویید که برنامه هایشان مشکل دارد. برای اینکه الان وقت این رسیده که کارهایتان را کنار گذاشته و به آنها کمک کنید تا خودشان را بشناسند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین مهر ماه

 توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین آبان ماه

احتمالا امروز بسیار عصبی و آتشی مزاج هستید چرا که وظایف بی شماری دارید که باید آنها را سروقت انجام و آن را تحویل دهید. به نظر می‌رسد که دارید وقت را از دست می‌دهید اما ورود ماه به نشان شجاع و بی باک تان به شما یک فرصت جدید در رابطه با پروژه ای که در حال انجام آن هستید بدهد. مواظب باشید؛ چرا که ممکن است وسوسه شوید که کار قبلی خود را در ازای بدست آوردن کاری مهیج تر از دست بدهید. کارهای قبلی تان را به پایان برسانید تا بتوانید کار تازه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین آذر ماه

 مهمانی‌ای که ترتیب داده بودید کنسل شده است، اما شاید هم تا موقعی که زندگی شما روی غلتک بیفتد به تأخیر افتاده باشد. شما با وجود اینکه مثل کارتون هانسل و گرتل که پشت سر خودشان خرده‌های نان ریخته بودند، دور اندیش بوده‌اید، ولی باز هم مسیر زندگی خود را گم کرده‌اید و نمی‌دانید چه کار کنید. همه چیز تغییر کرده است و شما هیچ نشانه‌ای پیدا نمی‌کنید. لازم نیست به تمام نشانه‌ها توجه کنید تا بفهمید به کجا قرار بود بروید، و بهترین راه این است که خودتان را به آنجا برسانید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین دی ماه

 امروز همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما نباید زیاد هم مطمئن باشید برای اینکه دیدگاه‌های شما بیش از اندازه مثبت هستند. البته داشتن یک اعتماد منطقی می‌تواند محرک خوبی برای شما باشد و در حال حاضر خوش‌بینی شما به نفعتان تمام می‌شود. اما اگر نتایج حاصله مطابق انتظارات شما نبودند نباید خیلی ناراحت شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین بهمن ماه

 دید خود نسبت به زندگی را محدود نکنید، برای اینکه این محدودیت‌هایی که شما برای خودتان ایجاد کرده‌اید شاید از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه گرفته باشند. حتی اگر به نظر می‌رسد که این محدودیتها موقتی هستند، ممکن است دلیل آن این باشد که شما در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته‌اید که باعث ناامیدی شما شده است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 15 اسفند 1394 برای متولدین اسفند ماه

برنامه‌هایی که برای یک سفر در آینده نزدیک داشتید در حال تحقق یافتن است و شما مجبور می‌شوید که برای آن برنامه ریزی کنید. یا شاید هم ناگهانی تصمیم بگیرید که به مدرسه برگردید تا در یک رشته کاملا جدید شروع به تحصیل کنید. به افکاری که باعث می‌شوند تا شما این ریسک رانپذیرید  توجهی نکنید. با این گرفتگی ماه که در نهمین خانه از "مکان‌های بسیار دور" شما قرار دارد  بر اهداف بلند مدت تان تمرکز کنید و ذهنیت خود را تغییر ندهید.